Rejestracja, logowanie
Zakupy bez rejestracji
Aby dokonać zakupów w sklepie tropicale.pl nie musisz posiadać konta oraz rejestrować się. Możesz kupić produkty jako Gość. Zachęcamy jednakże do rejestracji co ułatwi Wam śledzenie zamówienia i dokonywanie zmian.
Rejestracja nowego użytkownika
W celu rejestracji nowego użytkownika w sklepie uroslo.pl należy przejść do strony uroslo.pl/moje-konto/ , a następnie przejść do zakładki 'Rejestracja'
Logowanie do panelu klienta
Aby zalogować się do panelu Klienta należy przejść do strony uroslo.pl/moje-konto/ , a następnie wybrać zakładkę 'Logowanie'. Proszę wpisać poprawne dane logowania takie jak adres e-mail oraz hasło.
Zakupy
Usunięcie produktu z koszyka
Jeżeli chcesz usunąć produkt z koszyka wystarczy użyć przycisku minus "-", a produkt zostanie usunięty w pojedynczej liczbie, więc gdy posiadasz tylko jedną sztukę produktu w koszyku zostanie on usunięty w całości, lecz gdy posiadasz w koszyku większą liczbę produktu zmniejszysz ilość sztuk.
Wybór wariantu
Część oferowanych przez nas roślin i akcesoriów dostępna jest w wielu wariantach kolorystycznych, wielkościowych, wagowych etc. Pamiętaj aby przed dodaniem do koszyka roślin lub akcesoriów wybrać odpowiedni wariant. Uchroni to Kupującego przed wymianą lub zwrotem rośliny lub produktu.
Produkty dodatkowe na stronie produktu głównego
Kupując produkty dodatkowe, które proponujemy Ci na stronie produktu głównego oszczędzasz pieniądze! Zawsze kupując razem otrzymujesz rabat.
Oczywiście zakup produktu dodatkowego na stronie produktu głównego nie jest obowiązkowy. Jest to tylko nasza propozycja.
Reklamacje
Otrzymałem/am produkt lub roślinę, której nie zamawiałem/am
Jeżeli przesyłka zawiera roślinę lub produkt niezamawiane przez użytkownika, a jednocześnie nie otrzymano produktu lub rośliny zakupionej w takim przypadku prosimy przesłać wiadomość na adres reklamacje@uroslo.pl
Natomiast jeżeli otrzymano zakupiony produkt lub roślinę plus niezamawianą roślinę lub produkt to oznacza, że prawdopodobnie obdarowaliśmy Cię prezentem. Możesz także w tej sprawie wysłać do nas wiadomość na adres reklamacje@uroslo.pl
Moja roślina dotarła w bardzo złym stanie
Bardzo nam przykro z tego powodu. Dokładamy wszelkich starań aby wysyłane do Ciebie rośliny zostały odpowiednio zapakowane i zabezpieczone - także zimą. Mimo to rośliny w transporcie czasami ulegają zniszczeniu z różnych powodów. W celu przeprowadzenia sprawnego procesu reklamacji prosimy o przesłanie kilku zdjęć otrzymanej rośliny na adres reklamacje@uroslo.pl
Zdjęcia nie mogą być zrobione później niż 3 dni po otrzymaniu roślin.
Co powinny zawierać zdjęcia? Wykonaj zdjęcia tak aby widoczne były wszystkie części rośliny wraz z doniczką. Wyślij maksymalnie 5 zdjęć, lecz minimalnie 3 zdjęcia różnych stron rośliny i doniczki. Na zdjęciach powinien być widoczny paszport rośliny, który zazwyczaj znajduje się na doniczce.
Przesyłka do mnie w ogóle nie dotarła
W tej sytuacji prosimy o kontakt na adres e-mail reklamacje@uroslo.pl
W wiadomości prześlij nr zamówienia, adres dostawy oraz dane zamawiającego wraz z numerem telefonu komórkowego.
Ten drobny szczegół zmienia wszystko!
W Twoim codziennym oddalaniu się od natury jesteśmy przeciwwagą. Zbliżymy Cię do korzeni. Rośliny doniczkowe dadzą Ci relaks, spokój i zapewnią równowagę psychiczną.

Pomoc w hodowli

Najzdrowsze rośliny
